Personale

Louise Wølund Thomassen

Tandlæge
& klinikejer

Louise blev uddannet Tandlæge i 2009 på Københavns Universitet / Panum Instituttet. Siden da har hun prøvet lidt af hvert indenfor faget.
Det er blevet til steder som Bornholm, Grønland, Odense samt i Peru, Vietnam og Cambodia med ”Tandsundhed uden grænser” for at få indblik i de forskellige forhold der kan gøre sig gældende i forskellige samfundslag og hjørner af verdenen.

Efter at have arbejdet på klinikken siden 2013, valgte hun at overtage ejerskabet i 2020 sammen med Dennis.

Nu udfører hun primært:

Førstnævnte var hun så heldig at få lov at lære personligt af Dr. Abdelsalam Elaskary, som er en af de førende inden for faget.
Han har bl.a. skrevet flere bøger om æstetiske implantatbehandlinger og er gæsteunderviser på University of New York.

Selv fortæller hun:
”Jeg er rigtig glad for dagligdagen som tandlæge. Jeg synes det er spændende at arbejde inden for den sundhedsfaglige sektor, med mange forskellige mennesker og forskellige typer af behandlinger. Det giver en varieret hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, og samtidig giver det mulighed for at hjælpe andre med deres problemer med tænderne.”

Kawther

Tandlæge

Kawther er uddannet fra Københavns Universitet / Panum Instituttet i 2019.
I studietiden har hun undervist elever i anatomi, haft frivilligt arbejde hos Røde kors, og været oplægsholder for Amnesty International, samt ved nationale og internationale kongresser.

Efterfølgende har Kawther tilegnet sig klinisk erfaring fra privat praksis og har særlig interesse for oral kirurgi, men udfører også de fleste typer af almindelig tand-behandling.

Hendes glade personlighed og empatiske natur mærkes med det samme, hvilket alle vores patienter nu har gavn af.

Selv fortæller Kawther:
“Det, som jeg værdsætter allermest ved det kliniske arbejde, er kontakten til patienterne.
Det er utrolig vigtigt for mig, at patienten og jeg har et ærligt og kontruktivt samarbejde for bedst muligt at opfylde patientens ønsker og behov.
Jeg prøver altid at møde mennesker omkring mig med et smil, og arbejder struktureret og målrettet, og ser muligheder i stedet for forhindringer.”

Ebru

Tandplejer

Tekst og billede er på vej

Simon

Tandplejer

Tekst & billede er på vej

Helen

Tandplejer

Tekst & billede er på vej

Malene

Patientkoordinator

Malene er vores herlige patient-koordinator og har været ansat på klinikken siden 2013.

Malene kommer fra en administrativ baggrund suppleret med bred erfaring indenfor kundepleje.
På klinikken beskæftiger hun sig med alle former for patientrelaterede arbejdsopgaver, hvor hun altid har fingeren på pulsen.

Som patientkoordinator varetager Malene en lang række forskellig-artede administrative opgaver så som..

  • Henvisninger
  • Regnskab
  • Udarbejdelse af procedurer
  • Kontakt til leverandører og samarbejds-partnere

..for blot at nævne nogle af Malenes ansvarsområder.

Som patientkoordinator er Malenes primære mål, at enhver, der henvender sig til klinikken, føler sig velkommen, og får den bedst mulige oplevelse allerede fra første kontakt med os.

Selv fortæller hun:
”Jeg kunne ikke trives i en bedre stilling end som patientkoordinator, hvor service, administration og koordinering går op i en højere enhed, og hvor hver dag byder på forskellige og udfordrende opgaver”.

Malene (‘Malle’)

Patientkoordinator / Klinikassistent

Malene – eller ‘Malle’ – er uddannet klinikassistent fra 2015, og startede hos os i sommeren 2022.

Malle har stor erfaring både med receptionsarbejde og som assisterende klinikassistent for tandlæger i sit tidligere virke.
Vores patienter vil i Malle se en dygtig patientkoordinator/klinikassistent der drager stor omsorg for patienterne, og som lægger meget vægt på at patienterne føler sig trygge mens de er hos os.

Som både patientkoordinator og klinikassistent på klinikken beskæftiger hun sig med alle former for patientrelaterede arbejdsopgaver, både før, under, og efter patienten træder ind af døren.
Dette er krydret med varetagelse af en lang række forskelligartede administrative opgaver som f.eks..

  • Henvisninger
  • Sende og modtage journaler via EDI
  • Kontakten til leverandører og samarbejds-partnere

Fariha

Klinikassistent

Tekst & billede er på vej

Saher

Klinikassistent

Tekst og billede er på vej

Arife

Klinikassistent

Tekst og billede er på vej

Dennis

Administration
& klinikejer

Dennis kommer fra en baggrund indenfor hhv. ledelse i forsvaret, og IT & process optimering i finanssektoren, hvor han har været i mange år.

På klinikken arbejder Dennis bl.a. med mange af de administrative opgaver, som f.eks.

  • IT-opgaver af mindre karakter.
  • Kontinuerligt søge at løfte patient-oplevelsen.
  • Evt. forbedringer af forskellige arbejdsflows til gavn for personalet.
  • At gøre folk bekendte med vores dejlige klinik, via opslag og reklamer.
  • Digitalisering og Datasikkerhed.

På denne måde forsøger Dennis at sikre, at vores behandlere i stedet kan have fuld fokus på vores patienter.

Selv fortæller han:
”Jeg er tilhænger af konceptet ”løbende forbedringer”, da jeg altid mener at man kan finpudse ting, så de bliver endnu bedre.
Det menneskelige aspekt har også altid fascineret mig, og jeg kan godt lide at sætte mig i andres sted, for at se en given situation fra anden side.
Kombinationen af disse 2 ting ønsker jeg at overføre til, at vi på klinikken arbejder mod at give så god en patientoplevelse som muligt.”

Bliv en del af teamet

Se vores ledige stillinger.

Find vej til klinikken

  • Beliggende i centrum af Taastrup
  • Stor, gratis parkeringsplads
  • 2 minutters kørsel fra Holbækmotorvejen
  • 50 meters gang fra S-tog (Taastrup station)
Find vej