Personale

Louise Wølund Thomassen

Tandlæge
& klinikejer

Louise blev uddannet Tandlæge i 2009 på Københavns Universitet / Panum Instituttet. Siden da har hun prøvet lidt af hvert indenfor faget.
Det er blevet til steder som Bornholm, Grønland, Odense samt i Peru, Vietnam og Cambodia med ”Tandsundhed uden grænser” for at få indblik i de forskellige forhold der kan gøre sig gældende i forskellige samfundslag og hjørner af verdenen.

Efter at have arbejdet på klinikken siden 2013, valgte hun at overtage ejerskabet i 2020 sammen med Dennis.

Nu udfører hun primært:

Førstnævnte var hun så heldig at få lov at lære personligt af Dr. Abdelsalam Elaskary, som er en af de førende inden for faget.
Han har bl.a. skrevet flere bøger om æstetiske implantatbehandlinger og er gæsteunderviser på University of New York.

Selv fortæller hun:
”Jeg er rigtig glad for dagligdagen som tandlæge. Jeg synes det er spændende at arbejde inden for den sundhedsfaglige sektor, med mange forskellige mennesker og forskellige typer af behandlinger. Det giver en varieret hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, og samtidig giver det mulighed for at hjælpe andre med deres problemer med tænderne.”

Kawther

Tandlæge

Kawther er uddannet fra Københavns Universitet / Panum Instituttet i 2019.
I studietiden har hun undervist elever i anatomi, haft frivilligt arbejde hos Røde kors, og været oplægsholder for Amnesty International, samt ved nationale og internationale kongresser.

Efterfølgende har Kawther tilegnet sig klinisk erfaring fra privat praksis og har særlig interesse for oral kirurgi, men udfører også de fleste typer af almindelig tand-behandling.

Hendes glade personlighed og empatiske natur mærkes med det samme, hvilket alle vores patienter nu har gavn af.

Selv fortæller Kawther:
“Det, som jeg værdsætter allermest ved det kliniske arbejde, er kontakten til patienterne.
Det er utrolig vigtigt for mig, at patienten og jeg har et ærligt og kontruktivt samarbejde for bedst muligt at opfylde patientens ønsker og behov.
Jeg prøver altid at møde mennesker omkring mig med et smil, og arbejder struktureret og målrettet, og ser muligheder i stedet for forhindringer.”

Rasha

Tandlæge

Rasha er vores dygtige vikarierende tandlæge, som vi er heldige at have på klinikken i et godt stykke tid.

Hun er uddannet fra Københavns Universitet / Panum Instituttet i 2011, og har siden da arbejdet i både ind- og udland, hvor hun har fået stor erfaring.

Rasha udfører alle tandbehandlinger, og har sprogfærdigheder i både dansk, engelsk og arabisk, så hun får mange roser fra vores patienter

Bervin

Klinikassistent

Info er på vej.

Michelle

Klinikassistent

Michelle blev udlært til klinikassistent i 2013 på Panum, og har siden da prøvet en hel del forskelligt. Vores patienter vil opleve hende som altid munter og med stort engagement.

Selv fortæller hun:
“Det jeg vægter højt i mit job som klinikassistent er en god service, så patienterne både føler sig trygge, og at de er i gode hænder.”

Lasse

Tandplejer

Lasse er uddannet tandplejer fra Panum / Københavns universitet, og her på klinikken tager Lasse sig af de nødvendige tandeftersyn og udfører derudover bl.a.

  • Tandrensning
  • Behandlingsplanlægning
  • Paradentosebehandling
  • Forebyggende behandling

Lasse er meget rolig og grundig af natur, hvilket mange patienter med tandlægeskræk ofte sætter stor pris på.

Selv fortæller han:
”Jeg tror på at roen smitter af på mine patienter og skuldrene naturligt sænkes lidt.
Det vigtigste for mig er at mine patienter har det godt i stolen, og ikke føler sig snakket henover hovedet på.
Alle samtaler bliver bedre når man er på samme niveau. ”

Neela

Tandplejer

Neela er uddannet tandplejer fra København Universitet / Tandlægeskolen i københavn i 2014, og hun har været ansat her på klinikken siden 2015, hvor hun altid ses glad og med et smil på læben.

Neela udfører alle former for tandplejer behandlinger så som..

  • Undersøgelse
  • Tandrensning
  • Behandlingsplanlægning og prisoverslag
  • Paradentosebehandling
  • Forebyggende behandling
  • Bideskinner
  • Akutte behandlinger – med tandlægens samråd.

Hun er derudover rigtig god til at tage sig af patienter med tandlægeskræk.

Selv fortæller hun:
”Jeg nyder patientkontakten i alle aldersgrupper.
Det er vigtigt for mig at mine patienterne føler at de er i centrum, er trygge, og at de har tillid til min behandling. Ikke mindst skal patienten forlade klinikken glad og tilfreds, efter en god oplevelse. ”

Malene

Patientkoordinator

Malene er vores herlige patient-koordinator og har været ansat på klinikken siden 2013.

Malene kommer fra en administrativ baggrund suppleret med bred erfaring indenfor kundepleje.
På klinikken beskæftiger hun sig med alle former for patientrelaterede arbejdsopgaver, hvor hun altid har fingeren på pulsen.

Som patientkoordinator varetager Malene en lang række forskellig-artede administrative opgaver så som..

  • Henvisninger
  • Regnskab
  • Udarbejdelse af procedurer
  • Kontakt til leverandører og samarbejds-partnere

..for blot at nævne nogle af Malenes ansvarsområder.

Som patientkoordinator er Malenes primære mål, at enhver, der henvender sig til klinikken, føler sig velkommen, og får den bedst mulige oplevelse allerede fra første kontakt med os.

Selv fortæller hun:
”Jeg kunne ikke trives i en bedre stilling end som patientkoordinator, hvor service, administration og koordinering går op i en højere enhed, og hvor hver dag byder på forskellige og udfordrende opgaver”.

Malene (‘Malle’)

Patientkoordinator / Klinikassistent

Vores nye ansigt i receptionen, hedder også Malene.
Malene – eller ‘Malle’ – er uddannet klinikassistent fra 2015, og startede hos os i sommeren 2022.

Malle har stor erfaring både med receptionsarbejde og som assisterende klinikassistent for tandlæger i sit tidligere virke.
Vores patienter vil i Malle se en dygtig patientkoordinator/klinikassistent der drager stor omsorg for patienterne, og som lægger meget vægt på at patienterne føler sig trygge mens de er hos os.

Som både patientkoordinator og klinikassistent på klinikken beskæftiger hun sig med alle former for patientrelaterede arbejdsopgaver, både før, under, og efter patienten træder ind af døren.
Dette er krydret med varetagelse af en lang række forskelligartede administrative opgaver som f.eks..

  • Henvisninger
  • Sende og modtage journaler via EDI
  • Kontakten til leverandører og samarbejds-partnere

Connie

Tandplejer

Med over 20 års erfaring er vi i en meget heldig situation at have fået Connie med ombord i vores “familie” i Taastrup.

Connie er uddannet på Københavns Universitet / Panum Instituttet, og vil lave alle former for tandplejer behandlinger og eftersyn her på klinikken.

Selv fortæller hun:
“Jeg elsker patientkontakten.
Min opgave som tandplejer er at skabe god dialog og tryghed for patienten.
Målet er gode stærke tænder resten af livet. Det får vi ved motivation og instruktion, der giver det bedste resultat.

Ved siden af at arbejde her på klinikken, arbejder jeg frivilligt på Røde Kors tandklinik i København, hvor vi behandler bl.a. flygtninge, samt patienter uden CPR. nummer.
Det er meget spændende og givende.”

Soumiya

Klinikassistent

Info er på vej

Dennis

Administration
& klinikejer

Dennis kommer fra en baggrund indenfor hhv. ledelse i forsvaret, og IT & process optimering i finanssektoren, hvor han har været i mange år.

På klinikken arbejder Dennis bl.a. med mange af de administrative opgaver, som f.eks.

  • IT-opgaver af mindre karakter.
  • Kontinuerligt søge at løfte patient-oplevelsen.
  • Evt. forbedringer af forskellige arbejdsflows til gavn for personalet.
  • At gøre folk bekendte med vores dejlige klinik, via opslag og reklamer.
  • Digitalisering og Datasikkerhed.

På denne måde forsøger Dennis at sikre, at vores behandlere i stedet kan have fuld fokus på vores patienter.

Selv fortæller han:
”Jeg er tilhænger af konceptet ”løbende forbedringer”, da jeg altid mener at man kan finpudse ting, så de bliver endnu bedre.
Det menneskelige aspekt har også altid fascineret mig, og jeg kan godt lide at sætte mig i andres sted, for at se en given situation fra anden side.
Kombinationen af disse 2 ting ønsker jeg at overføre til, at vi på klinikken arbejder mod at give så god en patientoplevelse som muligt.”

Bliv en del af teamet

Se vores ledige stillinger.

Find vej til klinikken

  • Beliggende i centrum af Taastrup
  • Stor, gratis parkeringsplads
  • 2 minutters kørsel fra Holbækmotorvejen
  • 50 meters gang fra S-tog (Taastrup station)
Find vej